دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : عکس,های,سلنا,گومز,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : سامان askpaperm2 بازدید : 318 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 14:31

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : 2,میلیون,تومان,در,ماه,به,صورت,100%,تضمینی,(,کار,می,کنیم,فریلنسر,),درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : سامان askpaperm2 بازدید : 545 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:09

دانلود بازی Endless Space 2 Supremacy-CODEX برای کامپیوتر

  • دانلود بازی Endless Space 2 Supremacy-CODEX برای کامپیوتر

    دانلود بازی Endless Space 2 یک اثر علمی-تخیلی در سبک استراتژی است که تیم سازنده به آن لقب یک بازی ۴X را داده است؛ به این دلیل که در Endless Space 2 می‌بایست به اکتشاف (Explore)، توسعه دادن (Expand)، بهره‌برداری (Exploit) و منهدم کردن (Exterminate) بپردازید. رومن د جنلیس، کارگردان خلاق بازی، در ارتباط با عرضه Endless Space 2 می‌گوید: “ساخت بازی Endless Space 2 یک ماجراجویی طولانی و باارزش بوده است. همانند همیشه جامعه کاربری ما نقش یک شریک را در توسعه بازی ایفا کرده است. همچنین باعث افتخار است که توانستیم تمدنی را در دل بازی قرار بدهیم که توسط آن‌ها ساخته شده است.”

    Endless Space 2 Supremacy PC-CODEX

    نسخه کاملا جدید Supremacy جایگزین شد

    دانلود-بازی-Endless-Space-2-Supremacy

    دانلود بازی Endless Space 2 سطح هوشیاری و توانایی مدیریت شما را ارزیابی می‌کند و به‌خوبی مهارت‌های شما برای هدایت یک ناوگان هوایی در کهکشانی ناشناخته را به چالش می‌کشد. این بازی شما را در فضای بین ستاره‌ای قرار داده که روزگاری محل زندگی نژادی به نام Endless بوده که به خاطر تغییراتی ناگهانی نسل آن‌ها از بین رفته است؛ اما یک منبع انرژی بسیار قدرتمند که در راستای اهداف نیک یا پلید می‌تواند کارساز باشد باقی مانده است که به واسطه یافتن و جمع‌آوری آن می‌توانید امپراطوری عظیمی تشکیل بدهید.

    رابط کاربری در دانلود بازی Endless Space 2 بسیار عالی عمل کرده و در همان ابتدا آموزش‌های لازم جهت یادگیری و نحوه استفاده از دکمه‌های کیبورد به بازیباز آموزش داده می‌شود. در بیشتر مواقع تنها با دو الی سه کلیک ساده می‌توانید از پس مشکلات به وجود آمده بر بیایید و دیگر نیازی نیست مانند سایر سبک‌ها همزمان با کنترل موس به فشردن دکمه‌های کیبرد مشغول شوید.

    المان‌های عناوین استراتژیکی فضایی در بازی Endless Space 2 به‌خوبی رعایت شده و می‌توان برچسب استاندارد را برروی سینه سازندگان چسباند. عناصر حاکم بر این عنوان را می‌توان به بازی Endless Legend تشبیه نمود؛ پس اگر از بازی مذکور را پیش‌تر انجام داده‌اید بدون تردید ES2 نیز به چشمتان خواهد آمد. شما به‌صورت آزادانه می‌توانید به اکتشاف، تحقیق، طراحی سفینه‌های فضایی، برقراری روابط دیپلماسی و تجاری و همچنین آموزش نیروها و یگان‌های مختلف بپردازید. کنترل پایگاه‌ها کار آسانی نیست و باید برای هر سیاره‌ای که قصد ایجاد حیات و تمدن را در آن دارید، مدیری لایق و مدبر بگذارید تا با ایجاد نظم به ثبات هرچه بیشتر سیاره تسخیر شده بپردازد. هر سیاره ممکن است جناح‌های سیاسی مختلفی داشته باشد که رشد آنان باعث پیشرفت و یا پسرفت شما بشود.

    منبع توضیحات: زومجی و پردیس گیم

    ویژگی های نسخه فشرده FitGirl بازی:

    • بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام Endless Space 2 Untold Tales-CODEX فشرده سازی شده است.
    • دو آپدیت Update v1.2.20 و Update v1.2.23 در این نسخه لحاظ شده اند. بازی به نسخه v1.2.23.S5 آپدیت شده است و دارای تمامی بسته های الحاقی منتشر شده می باشد.
    • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
    • حجم بازی از ۸٫۷گیگابایت به ۶٫۷گیگابایت کاسته شده است.
    • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۲ الی ۴ دقیقه خواهد بود.
    • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱۱گیگابایت است.
    • از کتابخانه ZTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
    • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

    Endless Space 2 is a Strategic Space Opera set in a mysterious universe.Your story unfolds in a galaxy that was first colonized by God-like beings known as the “Endless”, who rose and fell eons ago. All that remains of them are mystical ruins, powerful artifacts, and a strange, near-magical substance known as Dust.

    Endless Space 2 takes the classic “one more tu” formula to new heights. You will explore mysterious star systems, discover the secrets of ancient races, build colonies on distant planets, exploit trade routes, develop advanced technologies of unthinkable power; and, of course encounter new life forms to understand, to court or to conquer. As a leader, you have to manage your populations like never before as they react dynamically to your decisions and to their environment, expressing their will through political parties, dictating the laws that your Senate can pass. Will you be a beloved natural leader or will you manipulate your populations to your benefit?

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows (64bits only) 7 / 8 / 8.1 / 10
    Processor: i3 4th generation / i5 2nd generation / A6 series
    Memory: 4 GB RAM
    Graphics: AMD Radeon 5800 series / NVidia 550Ti
    DirectX: Version 11
    Storage: 8 GB available space
    Sound Card: DX11 compatible
    Additional Notes: Intel HD integrated graphics not supported. Minimum Resolution: 1280 x 720

    سیستم پیشنهادی:

    OS: Windows (64bits only) 7 / 8 / 8.1 / 10
    Processor: i3 5th generation (or newer) / i5 3rd generation (or newer) / FX4170 (or newer)
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: AMD Radeon 8000 series or newer / NVidia GTX 660 or newer
    DirectX: Version 11
    Storage: 8 GB available space
    Sound Card: DX11 compatible
    Additional Notes: Recommended Resolution: 1920 x 1080

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    ======================

    توضیحات نصب نسخه FitGirl بازی:

    ۱) در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32بیتی و 64بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2015 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید. برای این موضوع، می توانید مجموعه کامل این پیش نیازها را از اینجا دانلود کنید.

    ۲) پس از اتمام نصب، بازی به طور خودکار کرک می شود و نیازی نیست بازی را کرک کنید. بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,Endless,Space,2,Supremacy,CODEX,برای,کامپیوتر, نویسنده : سامان askpaperm2 بازدید : 378 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:43

جزئیات کنسرت رایگان همایون شجریان در خیابان

  • جزئیات کنسرت رایگان همایون شجریان در خیابان

    به گزارش ایران ناز همایون شجریان فرزند استاد محمد رضا شجریان , در اقدامی انسانی و هنری از تصمیم خود مبنی بر برگزاری کنسرت خیابانی رایگان خبر داد.همایون شجریان خواننده معروف در واکنش به اوضاع نابسامان کشور و دغدغه های روحی و فشارهای مالی مردم اعلام آمادگی برای برگزاری کنسرت رایگان خیبانی کرد.

    همایون شجریان خواننده معروف و محبوب ایرانی و فرزند استاد موسیقی ایران محمدرضا شجریان است . او دیروز پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و اعلام کرد که برای کاهش فشارهای روحی مردم که ناشی از وضعیت نابسامان اقتصادی این روزهاست حاضر  به برگزاری کنسرت رایگان و خیابانی برای شادی مردم است . مدیریت شهری هم برای برگزاری کنسرت خیابانی همایون شجریان اعلام آمادگی کرده است که جزئیات آن را در ادامه می توانید ببینید .

    جزئیات کنسرت رایگان همایون شجریان در خیابان

    مخبر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از آمادگی مدیریت شهری برای برگزاری کنسرت خیابانی و رایگان همایون شجریان خبر داد.

    حجت نظری در در واکنش به اعلام آمادگی همایون شجریان برای برگزاری کنسرت خیابانی گفت: همایون شجریان اعلام کرده است که در فضای باز و برای همه مردم کنسرتی برگزار کند و این اتفاق مبارک و میمونی است چراکه در این روزها برگزاری کنسرت آن هم از سوی یک خواننده محبوب باعث کاهش دغدغه‌های این روزهای مردم می‌شود و بسیار از این خواننده تشکر می‌کنم.

    وی با بیان اینکه هر آنچه که در توان داشته باشیم برای برگزاری این کنسرت در یکی از مناطق شهر تهران انجام خواهیم داد، گفت: معتقدیم فعالیت‌های اینچنینی از سوی هنرمندان می‌تواند به افزایش نشاط اجتماعی کمک کند و به همین دلیل شخصاً تلاش خواهم کرد تا شجریان مجوزهای لازم را دریافت کند تا افراد بیشتری از این فضا در پی برگزاری کنسرت بهره ببرند.

    جزئیات کنسرت رایگان همایون شجریان در خیابان

    وی با بیان اینکه شهرداری تهران تجربه‌های خوبی در برگزاری کنسرت‌های روباز در منطقه میدان مشق دارد، گفت: شخصا معتقدم اگر این کنسرت در یک منطقه جنوبی همچون بوستان آزادگان یا ولایت برگزار شود قطعا اتفاق بهتری خواهد بود چراکه لازم است در همه امور در تهران توسعه متوازن داشته باشیم و یکی از کارهایی که می‌توانیم در راستای توسعه متوازن انجام دهیم این است که مردم مناطق جنوبی هم امکان حضور در کنسرت را داشته باشند.

    عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: مدیریت شهری تهران از هیچ کوششی برای اجرای این کنسرت کوتاهی نخواهد کرد.

    جزئیات کنسرت رایگان همایون شجریان در خیابان

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : جزئیات,کنسرت,رایگان,همایون,شجریان,در,خیابان, نویسنده : سامان askpaperm2 بازدید : 348 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:16

استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

  • استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    دراین قسمت از استوری هاي بازیگران و هنرمندان معروف و محبوب ایرانی، پربازدیدترین استوری هاي روز اینستاگرامی رابه اشتراک می‌گذاریم، امروز از رضا رشید پور و آزاده نامداری گرفته تا احسان کرمی و الناز شاکردوست، استوری هاي تاپ این سلبریتی هاي پرطرفدار را آورده ایم.

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری آزاده نامداری

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری نفیسه روشن

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری فریبا نادری

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری خاله سارا

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری احسان کرمی

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری لیلا اوتادی

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری ساعد سهیلی

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری مهراب قاسم خانی

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری ریحانه پارسا

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری بهنوش بختیاری

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری ارسلان قاسمی

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری بهنام محمودی

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری محمد علیزاده

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری هستی مهدوی

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری بهاره رهنما

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری الناز شاکردوست

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری ترلان پروانه

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری رضا قوچان نژاد

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری محسن افشانی

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری سیما تیرانداز

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری محسن چاووشی

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری علی ضیا

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری پرستو صالحی

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری شهاب اسدی

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری سهراب پاکزاد

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری نعیمه نظام دوست

    استوری هنرمندان و چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (9)

    استوری سپیده خداوردی

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : استوری,هنرمندان,و,چهره,های,معروف,ایرانی,در,اینستاگرام,(9), نویسنده : سامان askpaperm2 بازدید : 341 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 19:59

پاورپوینت بررسی نقش رنگ ها در دکوراسیون داخلی

  • پاورپوینت بررسی نقش رنگ ها در دکوراسیون داخلی

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت بررسی نقش رنگ ها در دکوراسیون داخلی

    تعداد اسلاید: 60 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    فهرست مطالب:

     قدرت رنگ در دكوراسیون

    رنگ سبز در فضا

    رنگ سبز در خانه

    سبز در هارمونی 

    رنگ آبی در فضا

    كاربرد آبی در خانه

    آبی در هارمونی 

    رنگ صورتی در فضا

    استفاده از صورتی در خانه

    رنگ قرمز در فضا

    رنگ قرمز در خانه

    رنگ قرمز در هارمونی

    رنگ قهوه ای در فضا

    قهوه ای در خانه

    قهوه ای در هارمونی 

    رنگ نارنجی در فضا

    نارنجی در خانه 

    نارنجی در هارمونی

    رنگ زرد در فضا

    استفاده از رنگ زرد در دكوراسیون و خانه

    رنگ زرد در هارمونی

     

     قسمتی از متن پاورپوینت:

    رنگها دارای نیروی خاصی هستند و هر یك از طیفها یك احساس عمیق را در محیط القا میكنند. برای مثال تصور كنید كه در یك اتاق به رنگ زرد كرهای هستید در این صورت به راحتی میتوانید اشعههای نورانی و روشن را كه به سمت شما  میآیند ببینید و احساس كنید. مشغول گرفتن حمام آفتاب هستید و یا  در یك اتاق آبی قرار گرفته اید، مطمئناً آرامشی كه به شما القا میشود غیر قابل وصف است. رنگ تنها آن چیزی نیست كه به چشم خود میبینید در حقیقت رنگ به شما میگوید كه از نظر روحی و جسمی در چه سطحی به سر میبرید. این قدرت نهفته رنگهاست

    رنگ ها عمیقا بر حالات، روحیه، رفتار و روربط عمومی و اجتماعی تاثیر میگذارند و سبب میشوند شما شدیدا احساس اعتماد به نفس و یا احساس نشاط و سرزندگی كنید و همچنین این امكان وجود دارد كه احساس كسلی و بی حوصلگی را به شما القا كنند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,بررسی,نقش,رنگ,ها,در,دکوراسیون,داخلی, نویسنده : سامان askpaperm2 بازدید : 357 تاريخ : جمعه 12 مرداد 1397 ساعت: 2:49

پاورپوینت بررسی نقش رنگ ها در دکوراسیون داخلی

  • پاورپوینت بررسی نقش رنگ ها در دکوراسیون داخلی

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت بررسی نقش رنگ ها در دکوراسیون داخلی

    تعداد اسلاید: 60 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    فهرست مطالب:

     قدرت رنگ در دكوراسیون

    رنگ سبز در فضا

    رنگ سبز در خانه

    سبز در هارمونی 

    رنگ آبی در فضا

    كاربرد آبی در خانه

    آبی در هارمونی 

    رنگ صورتی در فضا

    استفاده از صورتی در خانه

    رنگ قرمز در فضا

    رنگ قرمز در خانه

    رنگ قرمز در هارمونی

    رنگ قهوه ای در فضا

    قهوه ای در خانه

    قهوه ای در هارمونی 

    رنگ نارنجی در فضا

    نارنجی در خانه 

    نارنجی در هارمونی

    رنگ زرد در فضا

    استفاده از رنگ زرد در دكوراسیون و خانه

    رنگ زرد در هارمونی

     

     قسمتی از متن پاورپوینت:

    رنگها دارای نیروی خاصی هستند و هر یك از طیفها یك احساس عمیق را در محیط القا میكنند. برای مثال تصور كنید كه در یك اتاق به رنگ زرد كرهای هستید در این صورت به راحتی میتوانید اشعههای نورانی و روشن را كه به سمت شما  میآیند ببینید و احساس كنید. مشغول گرفتن حمام آفتاب هستید و یا  در یك اتاق آبی قرار گرفته اید، مطمئناً آرامشی كه به شما القا میشود غیر قابل وصف است. رنگ تنها آن چیزی نیست كه به چشم خود میبینید در حقیقت رنگ به شما میگوید كه از نظر روحی و جسمی در چه سطحی به سر میبرید. این قدرت نهفته رنگهاست

    رنگ ها عمیقا بر حالات، روحیه، رفتار و روربط عمومی و اجتماعی تاثیر میگذارند و سبب میشوند شما شدیدا احساس اعتماد به نفس و یا احساس نشاط و سرزندگی كنید و همچنین این امكان وجود دارد كه احساس كسلی و بی حوصلگی را به شما القا كنند.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,بررسی,نقش,رنگ,ها,در,دکوراسیون,داخلی, نویسنده : سامان askpaperm2 بازدید : 434 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:23

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,با,کیفیت,و,پایدار,سرور مجازی المان, نویسنده : سامان askpaperm2 بازدید : 411 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 17:06

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : جدیدترین,محصولات,ارایشی, نویسنده : سامان askpaperm2 بازدید : 351 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:30

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : سامان askpaperm2 بازدید : 361 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 18:57

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : سامان askpaperm2 بازدید : 308 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 18:53

لینک دوستان

خبرنامه